Venture Centre

Bonusmasterclass growth hacking 10K

12 nov 2021 11:23

Op 11 november is er vanuit het 10K incubator programma de (bonus) masterclass Growth Hacking van Ward van Gasteren aangeboden aan 10K alumni, huidige 10K’ers en studenten die interesse hebben in het volgende van het 10K programma.

Deze inspirerende masterclass werd aangeboden vanuit het 10K programma en diende als voorbeeld voor het soort masterclasses die onderdeel zijn van 10k. Om de avond echt een 10K gevoel te geven, hadden we ook een gezamenlijk diner, zoals we altijd op de 10k woensdagen doen voor de masterclass en waren ook de huidige en alumni 10K’ers uitgenodigd.

Voorafgaand aan de masterclass was er die dag voor geïnteresseerde in 10k ook een voorlichting over het programma, hierin is het programma uitgebreid toegelicht en kreeg iedereen de mogelijkheid om alle branden vragen te stellen.

Een geslaagde en gezellig avond met veel bekende en nieuwe gezichten en een masterclass waar de (pre) startups razend enthousiast over waren.

Wil je meer weten over het 10K incubator programma of zelf een van onze events bijwonen, hou dan de website in de gaten! www.hva.nl/10k

Heb jij ook zo'n vet idee en wil jij dit uitwerken tot een startup of benieuwd waar de Hogeschool van Amsterdam jouw op het gebied van ondernemerschap kan ondersteunen?

Kijk dan snel op www.hva.nl/venture-centre of mail naar venturecentre@hva.nl