Venture Centre

Uitdagende communicatie-bijbaan bij HvA Venture Centre!

Word studentassistent en draag bij aan innovatief, duurzaam en inclusief ondernemerschap op de HvA

26 mrt 2021 14:58 | Ondernemerschap

Ben jij een ambitieuze communicatie professionals (in opleiding)? En wil jij een bijdrage leveren aan het inspireren en faciliteren van studenten op het gebied van duurzaam, innovatief en inclusief ondernemerschap? Zijn dit thema’s waar jij affiniteit mee hebt? En ben jij op zoek naar een inhoudelijke bijbaan naast je studie waarin je jouw skills kan laten zien en verder kan ontwikkelen? Dan is dit studentassistentschap de uitdaging voor jou?

We zoeken twee jonge allround communicatie professionals (in opleiding) die zich goed kunnen verplaatsen in de belevingswereld van ambitieuze HvA studenten.

Als communicator wordt onderdeel van het HvA Venture Centre team dat hieraan werkt en zorgt dat in alle fases van programma’s de boodschap via de juiste kanalen wordt gecommuniceerd. Zo draag je bij aan een groeiende naamsbekendheid van het HvA Venture Center en haar programma’s en voorzieningen, voldoende aanmeldingen en deelnemers maar maak je ook de behaalde resultaten zichtbaar.

Deze taken zullen onderdeel uitmaken van jouw takenpakket:

• Het met storytelling promoten van innovatief, duurzaam en inclusief ondernemerschap binnen de hele HvA
  • Het ontwikkelen van communicatie middelen voor o.a. social media, de website maar ook door middel van o.a. narrow casting en in beperkte mate afgedrukt communicatie materiaal.
  • Bijdragen aan de communicatie van programma’s zoals het 10K Pre-Incubator programma, de AVS Amstelcampus, 5K Explore Entrepreneurship en de postercompetitie.
  • Uitvoering geven aan de ‘message calendar’ en communicatieplanning van het HvA Venture Centre
  • Het monitoren van het bereik van communicatie uitingen vanuit het HvA Venture Centre.

Ervaring met uitvoering geven aan professionele communicatie, een vlotte pen voor social media en website berichten én handig zijn met programma’s zoals InDesign, Photoshop en/of Canva is een pré.

Voor deze functies zoeken wij ambitieuze (bijna) young professionals die zelfstandig zijn en verantwoordelijkheid durven te nemen. Je krijgt energie van werken in een team dat duurzaamheid, innovativiteit en inclusiviteit als uitgangspunten heeft en je hebt een hands-on werkhouding. Bovendien volg je een voor het profiel relevante bacheloropleiding

Wat hebben we te bieden?

• Een flexibele bijbaan waarin jij jouw skills kan laten zien en verder kan ontwikkelen
  • Gemiddeld 12 tot 16 uur in de week waarbij afhankelijk van jouw eigen piekmomenten en die van het programma meer of minder te werken - let op: omvang kan per functie verschillen.
  • Alle inspiratie en dynamiek die hoort bij ondernemerschap, innovatie en duurzaamheid, en een mogelijkheid om echt verschil te maken en studentenstartups te zien groeien en slagen.
  • Je wordt onderdeel van een ambitieus en divers team dat samenwerkt met tal van collega’s en partners om de laatste inzichten en ontwikkelingen mee te nemen in het programma
  • Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door zelf alle programma’s te mogen bijwonen maar ook gerichte trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden

Wie zijn wij?

HvA Venture Centre

Het HvA Venture Centre is er om alle 45.000 studenten van de HvA te inspireren om met creatieve oplossingen en duurzame innovaties de wereld van morgen te helpen vormgeven, kortom: ondernemen.

Op de HvA en bij het HvA Venture Centre geloven wij in duurzaam, innovatief en inclusief ondernemerschap! En daarvoor bieden we een programma voor alle HvA studenten aan waarin we hen inspireren met behulp van storytelling, maar ook werkruimtes, een eigen incubator programma én toegang tot financiering aanbieden.

Meer informatie vind je hier: www.hva.nl/venture-centre

Sollicitatie procedure

Heb je interesse in één van deze functies? Stuur dan je cv plus een videoboodschap waarin je jezelf voorstelt en jouw motivatie toelicht naar de volgende emailadressen, en geef daarbij duidelijk aan voor welke functie je solliciteert.

Voor vacatures van het HvA Venture Center: venturecentre@hva.nl