Centre of Expertise Urban Vitality

Oproep voor aanvragen Stimuleringsgelden Urban Vitality 2023

Urban Vitality - Samen met inwoners werken aan een vitale en gezonde stad!

8 jun 2022 08:48 | Urban Vitality

Het Centre of Expertise Urban Vitality (CoE UV) nodigt lectoren en opleidingsmanagers uit een aanvraag voor de Stimuleringsgelden 2023 in te dienen.

Het Instellingsplan 2021-2026 van de Hogeschool van Amsterdam 'Hogeschool in 3D - Duurzaam, Divers & inclusief en digitaal voor de toekomst' beschrijft de ambities van de HvA om te werken aan dé grote maatschappelijke onderwerpen: Duurzaamheid, Digitalisering en Diversiteit en Inclusie.

Het CoE UV roept op om hieraan een bijdrage te leveren door voorstellen in te dienen voor projecten die aansluiten bij tenminste één van de 3-D’s van de HvA. De projecten dienen ervoor te zorgen dat bedrijven, instellingen en de samenleving ervaren, dat het praktijkgerichte onderzoek, nieuwe kennis en innovaties oplevert waarin duurzaamheid en/of diversiteit & inclusie en/of digitalisering leidend zijn.

Deadline indienen aanvragen:

14 oktober 2022