Polderen met kennis IIEssen, E., de Zeeuw, A., van Wijk, E., Hogenstijn, M., & Meulemans, W. (2018). Polderen met kennis II: leren met partners over ondernemend participeren en kleinschalig ondernemerschap in de wijk. Amsterdam: Hogeschool van Amsterdam, Urban Management.
Andere vaardigheden vereistvan Vliet, P., Straathof, A., Bos, E., & de Zeeuw, A. (2018). Andere vaardigheden vereist. Tijdschrift voor sociale vraagstukken, 2018(Nummer 3), 46-47.
Wat doet de participatieprofessional?de Zeeuw, A., van Vliet, P., de Kreek, M., Straathof, A., Faddegon, K., Bos, E., ... de Gooijer, H. (2018). Wat doet de participatieprofessional? Amsterdam: Hogeschool van Amsterdam, Urban Management.
Kijk! een gezonde wijkde Zeeuw, A., & den Broeder, L. (2018). Kijk! een gezonde wijk: eindrapportage voor HvA Urban Management. Amsterdam: Hogeschool van Amsterdam, Urban Management.
Collaborative learning in local partnerships for public valueBos, E., de Zeeuw, A., van Vliet, P., & de Kreek, M. (2017). Collaborative learning in local partnerships for public value: a multiple case study. 1. Paper presented at Europeaan Conference of Social Work Research 2017, Aalborg, Denmark.
Polderen met lokale kennisde Zeeuw, A., & Morel, M. (2017). Polderen met lokale kennis: buurtdashboards of leren met de buurt? : verkennende pilot Dashboardmethode. Amsterdam: Hogeschool van Amsterdam, Urban Management.
Je accomodatie verdienen met het vegen van de winkelstraatde Zeeuw, A. (2017). Je accomodatie verdienen met het vegen van de winkelstraat: nieuwe opgaven voor burgerinitiatieven en beheerders. In A. A. van den Beemt-Tjeerdsma (Ed.), 10 jaar Barometer Maatschappelijk Vastgoed: impact, trends en ontwikkelingen (pp. 255-262). Groningen: Hanzehogeschool.
Bruggen slaan met taalde Zeeuw, A. (2017). Bruggen slaan met taal. In S. Majoor, M. Morel, A. Straathof, F. Suurenbroek, & W. van Winden (Eds.), Laboratorium Amsterdam: werken, leren, reflecteren (pp. 174-178). Bussum: THOTH.