Beweegmaatjes en sportpartners. Wildgroei en concurrentie staan succes sportdating in de weg

Artikel

Virtuele sportgemeenschappen, twitterende topsporters, sportapps, sportblogs, fantasy sports, public viewing, narrowcasting, sportvideogames… bij de opleiding Sport, Management & Ondernemen (Hogeschool van Amsterdam) hebben ze meer dan gemiddeld interesse voor dergelijke innovaties in de sportwereld. Wat gebeurt er allemaal? Wat is de betekenis van deze innovaties? Welke toepassingsmogelijkheden zijn er? Met welke resultaten worden nieuwe media ingezet? Wat zijn de bedoelde en onbedoelde effecten? Bij de kenniskring Sportbusiness Development loopt een onderzoeksprogramma met verkenningen rond het thema sport & nieuwe media. In dit artikel staat het fenomeen sportdating centraal

Referentie Graaf, W. de, en Janssens, J. 'Beweegmaatjes en sportpartners. Wildgroei en concurrentie staan succes sportdating in de weg'. In: Sport & Strategie, jrg. 5 nr. 3, p. 26, 2011.
Gepubliceerd door  Kenniscentrum Bewegen, Sport en Voeding 1 januari 2011

Publicatiedatum

jan 2011

Auteur(s)

Lector Jan Janssens

Publicaties: