Podcast De Loopbaancoach

22 nov 2022 09:00 | Studentenzaken

In de podcast De Loopbaancoach gaat docent/loopbaancoach Japke Ebbinge in gesprek met experts op het gebied van loopbaanontwikkeling. Als professional krijg je nieuwe kennis en inzichten vanuit praktijkgericht onderzoek die je direct kunt toepassen in je LOB-programma of tijdens gesprekken met je leerlingen/studenten.

Thuis op de bank, tijdens het hardlopen of samen met andere collega’s op school: de podcast De Loopbaancoach biedt voor decanen, mentoren, of studieloopbaanbegeleiders een fijne manier van professionaliseren op een zelf te bepalen moment.

Aan bod komen actuele kennis en ontwikkelingen vanuit de psychologie, zoals:

• Een leven lang kiezen: jongeren zouden op school moeten leren keuzes te maken
  • Socrates op sneakers: de kunst van het vragen stellen
  • De vijf loopbaancompetenties van prof. dr. Marinka Kuipers, die je helpen een vervolgstap te maken in je loopbaan

Deze podcast is een product van de Leergang Loopbaancoaching.