CMD lanceert virtuele 360 tour voor studiekiezers

22 nov 2022 09:00 | Studentenzaken

Vanaf nu kan bij de ontwerpopleiding Communication and Multimedia Design (CMD) in Amsterdam een virtuele 360 graden tour gevolgd worden. Deze tour is speciaal gemaakt voor scholieren, zodat zij op elk moment van de dag een virtueel kijkje kunnen nemen bij CMD.

De scholieren kunnen thuis vanaf de bank (of op school) door het Theo Thijssenhuis – de thuisbasis van CMD – lopen en opleidingsvideo’s bekijken om te zien of de opleiding bij hen past.

De virtuele 360 graden tour is een mooie aanvulling op de fysieke open dagen van CMD die vier keer per jaar op locatie worden gehouden. Studiekiezers die meer van de opleiding willen weten of de sfeer in het echt willen ervaren, kunnen zich ook aanmelden voor zo’n fysieke open dag of voor een meeloopdag of proefstudeerdag.