HvA vernieuwt website voor studiekiezers

5 okt 2022 11:21 | Studentenzaken

De website van de HvA is deels vernieuwd. Het onderdeel Onderwijs heet nu ‘Studeren' en is over naar een nieuwe omgeving. Een eerste stap in een totale vernieuwing van hva.nl. De website is voor iedereen toegankelijk en sluit goed aan bij leerlingen, studenten en cursisten.

Meer kleur, meer beeld, meer video, kortere teksten én op mobiel makkelijker in gebruik. Dat zijn een paar belangrijke veranderingen op de nieuwe site, passend bij de wensen van de huidige gebruikers. Dit is uitgebreid getest bij de doelgroepen. Ook voldoet de omgeving aan de toegankelijkheidseisen die er vandaag de dag aan websites worden gesteld.

Onder ‘Studeren’ vinden leerlingen en studenten alle informatie over de opleidingen, cursussen en nascholingsmogelijkheden van de HvA, en hoe het is om te studeren aan de HvA. De onderdelen Onderzoek, Bedrijven en instellingen en Over de HvA gaan einde voorjaar 2023 over naar de nieuwe omgeving.