Hulp bij studiekeuze

10 okt 2022 12:02 | Studentenzaken

“Ik weet niet waar ik moet beginnen.” “Ik vind eigenlijk alles wel leuk.” “Ik weet niet of ik wel wil studeren, maar wat moet ik dan?” Dit zijn veelgehoorde opmerkingen van leerlingen en studenten die bij ons komen voor begeleiding bij hun studiekeuze. Veel van hen ervaren de studiekeuze als lastig . Ze komen er niet uit en blijven met hun twijfel rondlopen.

En dat hoeft niet. We nodigen iedereen die wat extra hulp kan gebruiken, uit voor een gratis gesprek met een keuzecoach. Gezamenlijk kijken we dan vanuit de kwaliteiten en eigenschappen van de leerling of student naar de mogelijkheden. Om vervolgens een stappenplan te maken, waarmee zij weer zelfstandig of met hulp het keuzeproces aan kunnen.

Het gesprek met een keuzecoach is gratis en kan zowel live als online. Aanmelden kan via onderstaande link.