Communicatie en Creative Business starten met nieuw onderwijs

24 jan 2022 17:02 | Studentenzaken

Vanaf september 2022 gaan de opleidingen Communicatie en Creative Business van start met nieuw onderwijs: stones.

Met stones bieden de opleidingen onderwijs aan dat naadloos aansluit op de beroepspraktijk. De professionele ontwikkeling en keuzevrijheid van de student staan centraal. Zo kan elke student na de propedeuse zijn studie helemaal zelf vormgeven. Daarnaast is er een unieke samenwerking tussen de twee opleidingen, waardoor studenten zich nog beter kunnen ontwikkelen naar een beroepsprofiel dat het best bij hen past.

Meer weten over de stones van Communicatie en Creative Business?

Willen jouw leerlingen/studenten hier meer over weten? Deel dan bovenstaande voorlichtingsvideo met hen en laat ze eens kijken op de opleidingspagina van Communicatie of Creative Business. Onder het kopje ‘Studieprogramma’ kunnen zij meer lezen over de stones. Communicatie en Creative Business geven ook voorlichting tijdens de online open dag op 12 februari.