Hogeschool van Amsterdam

Samenwerken in MijnHvA

Samenwerken op MijnHvA doe je via een teamsite. Je kunt gebruikmaken van een teamsite binnen MijnHvA van je opleiding of je kunt er zelf een aanmaken via teamsites.mijnhva.nl. Afhankelijk van de rechten die je hebt gekregen, kun je op een site lezen, bijdragen of beheren. Ben je beheerder dan kun je zelf bepalen wat er op een site gebeurt en wie je welke rechten geeft.

Welke functionaliteiten biedt een teamsite?

  • discussiëren via een discussielijst
  • een gezamenlijke agenda bijhouden
  • takenlijst bijhouden
  • documenten delen
  • gezamenlijk bloggen
  • kennis bundelen in een wiki
  • projectplanningen maken en bijhouden
  • een kennisbank maken
  • gezamenlijk tegelijkertijd in één document werken
  • mededelingen plaatsen

Hoe maak je een HvA-teamsite aan?

Ga naar https://teamsites.mijnhva.nl. Raadpleeg eventueel de FAQ.

Belangrijk om te weten bij HvA-Teamsites

  • Ook mensen buiten de HvA kun je toegang geven tot een HvA-Teamsite;
  • HvA-Teamsites zijn tijdelijk. Ze hebben een levensduur van een half jaar, met de mogelijkheid om dit steeds met een half jaar te verlengen; 
  • Je kunt maximaal 5 teamsites aanmaken;
  • Op iedere teamsite kan 250Mb opgeslagen worden;
  • Je beheert een teamsite zelf, je bepaalt zelf wat er op de site gebeurt en welke rechten je iemand geeft.
Gepubliceerd door  ICTS 18 juli 2017