Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina

Haal meer uit je opleiding

Wil je je als Logistiscs Engineering-student internationaal oriënteren? Dat kan. Doe bijvoorbeeld een deel van minor in het buitenland of ga in het buitenland stage lopen. Mogelijkheden zijn er genoeg!

Het komt voor dat studenten Logistics Engineering bij een bedrijf in het buitenland stage gaan lopen of hun afstudeeropdracht doen. Meestal is dit bij een Nederlands bedrijf met vestigingen in het buitenland zoals Shell, Philips, Heineken of BAM.

Maar ook buitenlandse bedrijven zijn in trek. Zo hebben studenten Logistics Engineering onderzoek gedaan bij een fair trade-bedrijf in Boston en kun je bijvoorbeeld in Chili de mogelijkheid voor het aanbieden van duurzaam vervoer onderzoeken. Dit moet je wel zelf regelen. Eigen initiatief wordt bij Logistics Engineering op prijs gesteld.