Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina

Studieprogramma

Tijdens het eerste jaar van de opleiding Human Resource Management leer je veel over werving en selectie, loopbaanbeleid en functievervulling.

Het eerste jaar van de opleiding oriënteer je je binnen het vakgebied. Aan de hand van projecten komen de verschillende HRM-fases aan bod: instroom (werving en selectie, arbeidsmarktcommunicatie), doorstroom (competentiemanagement, ziekteverzuim) en uitstroom (reorganisatie en ontslag) van personeel. Daarnaast oefen je onderzoeks- en schrijfvaardigheden, leer je over arbeidsrecht, en raak je vertrouwd met het verwerken van grote hoeveelheden data.

Titel en diploma

Na de succesvolle afronding van de opleiding Human Resource Management mag je de titel Bachelor of Arts (BA) voeren.

Jaar 2, 3 en 4
Haal meer uit je opleiding
Download de beknopte opleidingsflyer
(opent in nieuw venster)