Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina

Honours

Je houdt van uitdagingen en kunt en wilt graag meer uit je studie halen. Met honoursonderwijs bieden we jou de mogelijkheid om je tot een toonaangevende professional in je vakgebied te ontwikkelen.

Met honoursonderwijs bieden we jou de mogelijkheid om je tot een toonaangevende professional in je vakgebied te ontwikkelen. Door honoursonderwijs aan de HvA te volgen, ontwikkel je extra talenten en haal je het beste uit jezelf. Honoursonderwijs bestaat uit vernieuwende en uitdagende opdrachten, waarin je begeleid wordt door zeer gedreven docenten.

Voor eerstejaarsstudenten die willen onderzoeken of Honoursonderwijs bij hen past is het Honours Talent Module ontwikkeld: laagdrempelig en zonder toegangseisen.

Studenten die bovenop hun opleiding extra uitdaging zoeken kunnen, mits geselecteerd, een Honours Module of Honours Programme volgen. Een Honours Module volg je in het tweede, derde en/of vierde jaar van je studie. Het zijn verdiepende colleges over uiteenlopende onderwerpen, zoals Critical Thinking, Future Scenarios of internationale projecten.

Een Honours Programme volg je meestal in het derde en vierde jaar van je studie. Studenten die worden geselecteerd, volgen trajecten zoals Leadership in Marketing.

Op deze pagina lees je meer over het Honoursonderwijs van de HvA.

Studeer je al aan de HvA? Dan vind je alle informatie over aanmelding op de MijnHvA-pagina van je opleiding.

Maak kennis met studievereniging IMPERIA!
(opent in nieuw venster)