Programma Ondernemerschap

Amsterdam Science & Innovation Award

Doe mee met je innovatieve idee en win € 10.000!

9 mrt 2021 15:00 | CAREM

AmSIA is een competitie voor op onderzoek gebaseerde ideeën en de toepassing daarvan (product, dienst of innovatie) met de potentie impact te realiseren in de maatschappij. Dit jaar vindt de 15e editie plaats.

De Amsterdam Science & Innovation Award (AmSIA) stimuleert en viert innovatieve ideeën voortkomend uit Amsterdams onderzoek aan hogescholen en universiteiten.

Heb je een op onderzoek gebaseerd idee voor een product, dienst of innovatie met de potentie impact te realiseren in de samenleving? Schrijf je idee dan in voor de Amsterdam Science & Innovation Award en maak kans op één van de drie prijzen á € 10.000 in de op de United Nations SDG’s geïnspireerde categorieën: Maatschappij, Gezondheid of Milieu & Klimaat. AmSIA staat open voor ideeën uit alle onderzoeksdomeinen.
Tips en Tricks voor het invullen van het deelname formulier ontvang je tijdens het webinar Tips en Tricks op donderdag 11 maart.

Deadline voor inschrijving is 5 april.

Webinar Tips en Tricks: donderdag 11 maart

Donderdag 11 maart staat een webinar gepland - Working on your AmSIA proposal – waarin tips voor het helder en concreet formuleren van een idee en aanmelding worden gedeeld.

Onderzoekers, medewerkers of studenten die een innovatief idee hebben, kunnen zich aanmelden voor AmSIA. Aanmelden en meer informatie vindt men op de website www.amsia.nl of download the flyer.

Save the date

De feestelijke finale vindt plaats op 9 november in het Nemo. Het beloofd zoals gewoonlijk een inspirerende middag te worden.