Programma Ondernemerschap

10k: Best Practice @ EU Knowledge Valorisation Week

22 mrt 2022 18:49 | Ondernemerschap

Vol trots melden we dat het incubator-programma 10K is geselecteerd als een van de ‘best practices’ die tijdens de EU-Kennisvalorisatie Week onder de aandacht worden gebracht.

10K (onderdeel van het Venture Centre) ondersteunt ondernemende HvA studenten met het uitwerken van hun startup-ideeën. Ze werken nauw samen met interne en externe partners uit het ecosysteem van Amsterdam, wat leidt tot innovatief, duurzaam en innovatief ondernemerschap.
Bekijk de vermelding op de EU Valorisation Week-website

EU Valorisation Week: 29 maart tot 1 april 2022

De EU Knowledge Valorisation Week brengt belangstellenden en beleidsmakers uit heel Europa samen, met als doel ervaringen uit te wisselen en de dialoog te stimuleren over het benutten van wetenschappelijke kennis in de praktijk. Tijdens deze week worden rond de 30 best practices van universiteiten, bedrijfsleven, onderzoeksorganisaties en kunstinstellingen uit diverse EU landen onder de aandacht gebracht.