LO in Beweging

Webinar: ASM klinkt moeilijker dan het is!

Bekijk hier het webinar waarin het Athletic Skills Model wordt onder de 'loop' genomen voor 4e jaars studenten van de ALO.

In het webinar 'ASM klinkt moeilijker dan het is!' nemen Kevin, Laura en Sven je mee in de theorie van het ASM model. Zij leggen uit hoe het gat te dichten is tussen leerlingen en leerkrachten. Het ASM is een geheel nieuwe kijk op het lesgeven maar in het werkveld is er nog weinig van bekend. Recent afgestudeerde docenten zijn al in aanraking gekomen met deze nieuwe blik op het lesgeven tijdens de lessen op de ALO en merken dat op veel scholen deze theorie onbekend is. Het ASM klinkt heel makkelijk door gewoon een andere bal erin te gooien, maar er zitten theorieën achter waardoor alles duidelijk wordt. Door deze webinar te volgen hopen Kevin, Laura en Sven dat er meer begrip komt voor deze manier van lesgeven en zetten zij aan tot verdieping in het ASM.

Tijdens de ALO EXPO organiseren de 4e jaars studenten van de ALO verschillende relevante workshops. Zij hebben hier gedegen onderzoek naar gedaan en presenteren graag hun bevindingen en de kern van hun workshops in een webinar. Klik op het vierkantje met de pijl om het scherm te vergroten en de presentatie te bekijken.

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem contact op met lo-inbeweging@hva.nl.

Gepubliceerd door  LO in Beweging 25 februari 2022