Kenniscentrum Onderwijs en Opvoeding

Congres 'Stimuleren van de maatschappelijke impact van praktijkgericht onderzoek'

Een congres over het stimuleren en zichtbaar maken van de maatschappelijke impact van praktijkgericht onderzoek van Hogescholen

Congres

Op donderdag 1 juli van 11.00 17.15 uur vindt het zesde congres over maatschappelijke impact van praktijkgericht onderzoek plaats. Onderzoeksdirecteur Ron Oostdam zal onder meer een lezing verzorgen. De organisatie van het congres is in handen van ScienceWorks.

De zesde editie van dit congres over maatschappelijke impact van praktijkgericht onderzoek zal zich richten op de vraag hoe ondernemende hogescholen - samen met haar partners bij de overheid, universiteiten en bedrijfsleven - hun maatschappelijke impact kunnen aantonen.

Visie en belangen partners

Hierbij zal ruim aandacht zijn voor de visie en belangen van de partners zelf. Je wordt uitgenodigd kennis te nemen van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen hierover. Er zal voldoende ruimte zijn voor het delen van eigen inzichten over dit belangrijke onderwerp.

Ron Oostdam

Ron Oostdam zal een lezing geven over de interne ondersteuning van impact van praktijkgericht onderzoek.

Locatie

Het congres vindt plaats bij de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en online via het digitale platform Hopin.

Aanmelden voor dit congres

Je kunt je hier aanmelden

Meer weten?

Lees meer over het congres, het programma en de sprekers.

10 juni 2021

Startdatum 01 jul 2021