Kenniscentrum faculteit Digitale Media & Creatieve Industrie
Output Creative Media for Social Change
8 Resultaten
Hier vind je een lijst met de recente output van het lectoraat Creative Media for Social Change!
-
1. The Doubt Times
Voortvloeiend uit het project 'Desinformatie in Kaart': ''If you have questions after reading this newspaper, please take a breath and count to three. There are no answers.''
-
2. Het …. escape magazine
Publicatie voortkomend uit het project 'Desinformatie in Kaart'. Thema: de valkuilen van desinformatie waar je via social media tegenaan kunt lopen. (2024)
-
3. We De Try: Creative Methods of Storylistening and Storytelling
We De Try: Creative Methods of Storylistening and Storytelling tells the story of a research journey the author underwent in trying to gain a better understanding of diversity and inclusion in higher education. (2024)
-
4. Licht op Buurtmoeders MoedersKracht
Verslag van het onderzoek (2023-2024) naar de werkwijze van buurtorganisatie Buurtmoeders MoedersKracht.
-
5. Wat Mensen Beweegt
Reisgedrag tijdens evenementen in het ArenA gebied. De publicatie (2022) voor het project 'Wat Mensen Beweegt'.
-
6. Met media het verschil maken: verbinding en verbeelding als sleutel tot sociale verandering
In deze lectorale rede, onderzoekt Tamara Witschge de relevantie van informatie en wat er nodig is om maatschappelijke vraagstukken in gezamenlijkheid aan te kunnen gaan. (2021)
-
Samen duurzaam op weg: Evaluatieverslag pilot busvervoer
Tijdens de pilot onderzocht de het lectoraat hoe reizigers die normaal gesproken met de auto zouden reizen het reizen per bus ervaren, en of ze bereid zouden zijn in de toekomst vaker op deze manier te reizen.
-
Samen duurzaam op weg: Participatief ontwerp voor duurzaam en slim reizen naar evenementen
''Om evenementen sociaal en ecologisch duurzaam vorm te geven is het essentieel dat bezoekers duurzaam reizen.'' Deze publicatie komt voort uit het project 'Samen duurzaam op weg'.