Kenniscentrum faculteit Digitale Media & Creatieve Industrie

Lectoraat Crossmedia vertegenwoordigd bij nieuwe expertgroep

Project

De Store of the Future heeft verschillende sidetracks opgericht. Eén van deze tracks is ‘Online goes offline’, welke gaat over pure players die besluiten een fysieke locatie te openen. Harry van Vliet en Anne Moes van het Lectoraat Crossmedia maken vanuit het Store Innovation Lab onderdeel uit van deze expertgroep.

Andere deelnemers van deze groep zijn Karin Laumans van Klepierre , Dirk Mulder van de ING , Danny Pieters van CTAC , Remco Bron van Inbeacon en Francella Barmentloo van Q&A zelf.

Bovengenoemde personen zullen door middel van drie gezamenlijke sessies antwoord proberen te geven op de hoofdvraag van deze track: ‘Op welke manier kan het openen van een fysieke winkel pure players helpen om beter te presteren?’. Gezamenlijk wordt er geschreven aan een white paper over dit onderwerp.

25 januari 2016

Project Info

Startdatum 23 mrt 2016