FLOOR | Cultureel Platform HvA

Kom bij de studentenprogrammaraad 2021-2022!

Wil jij meedenken over de programmering van FLOOR?

1 jun 2021 11:00 | FLOOR

Filosofeer jij graag over wat er gebeurt in de wereld en lijkt het jou leuk om daarover programma’s te maken? FLOOR is op zoek naar enthousiaste HvA-studenten die onderdeel willen uitmaken van de studentenprogrammaraad!

De studentenprogrammaraad is een diverse groep studenten van verschillende faculteiten die een keer per maand samenkomt. Tijdens deze informele bijeenkomsten geeft de studentenprogrammaraad advies over de programmering van FLOOR. Ook kun je meewerken aan de programma’s wanneer het jou uitkomt. Kortom, de studentenprogrammaraad is een gezellig clubje waarin we de FLOOR-programmering bespreken en samen uitwerken.

Wat doet de programmaraad?

• De raad komt 1 keer per maand bij elkaar (online of offline, afhankelijk van de situatie).
  • De raad denkt mee over inhoud en uitwerking van het programmaplan van het studiejaar 2021-2022.
  • De raad werkt mee aan FLOOR-programma's.

Wie ben jij?

• Je bent nieuwsgierig.
  • Je bent maatschappelijk betrokken en weet wat er speelt.
  • Je hebt feeling met de doelgroep (want je bent zelf een HvA-student).

Wat leer je?

• Je wordt bekend met het ontwikkelen van culturele programmering.
  • Je leert plannen om te zetten naar praktische uitwerking.

Ervaring is geen vereiste, nieuwsgierigheid en creativiteit vinden wij veel meer waard! De vacature is op vrijwillige basis.

Reageer door een korte motivatie te sturen naar floor@hva.nl

-----

FLOOR is het culturele platform van de Hogeschool van Amsterdam. Wij brengen programma’s die jou inspireren, prikkelen en verrassen, van filmpjes tot podcast en evenementen. Verdieping met een knipoog. Meer over FLOOR.