FLOOR | Cultureel Platform HvA

FLOOR zoekt werkstudenten

18 jun 2021 00:00 | FLOOR

Wil je ook meewerken aan mooie culturele programma’s en wat bijverdienen? FLOOR, het culturele platform van de HvA, zoekt studenten die onze programma’s willen ondersteunen. We zoeken studenten voor verschillende functies, van host tot techniek. Dus ben jij technisch aangelegd en/ of super sociaal, lees dan snel verder en kom werken bij FLOOR!

Wat is FLOOR?

FLOOR is het culturele platform van de Hogeschool van Amsterdam. We zijn een interdisciplinair podium en maken programma’s over actuele vraagstukken, prangende kwesties of verrassende perspectieven. In het verleden hebben we bijvoorbeeld TEDxHvAmsterdam, Chesstival en het HvA-Poëziefestival georganiseerd. Bekijk al onze programma's in de agenda .

Waar zijn we naar op zoek:

We zoeken studenten die de FLOOR programma’s op oproepbasis willen ondersteunen. Dit kan gaan om productiewerk, gasten verwelkomen, techniek of andere ondersteuning.

Wat krijg je ervoor terug?

• Vanaf 10 euro per uur

• Een leuke werkomgeving met veel variatie aan programma's en activiteiten.

Interesse? Stuur dan een korte motivatie naar floor@hva.nl