Conferentieverslag Onderwijs Research Dagen 2018

Artikel

De 48e editie van de Onderwijs Research Dagen (ORD) werd onder toezicht van de Vereniging voor Onderwijs Research (VOR) afgelopen jaar op 13, 14 en 15 juni in Nijmegen georganiseerd door de Radboud Universiteit, het Radboud UMC en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Gedurende drie dagen kwamen onderzoekers, onderwijskundigen en beleidsmakers bijeen om kennis uit te wisselen met als centraal thema Ondersteboven van onderwijs. Er waren ruim 240 bijdragen, variërend van paperpresentaties en symposia tot rondetafelgesprekken en posterpresentaties. Nieuw dit jaar was een veertiental presentaties in alternatieve vorm waarin vooral een (inter-)actieve inbreng van bezoekers werd gevraagd. De congresbijdragen waren ingedeeld in 10 thema’s, parallel aan de VOR-divisies, zoals Beleid & Organisatie, Hoger Onderwijs en Leren & Instructie. Op de website van de VOR (https://www.vorsite.nl/nl/content/divisies) staat een overzicht van alle divisies.

Referentie Wellner, M. J. H., van Meegen, M. M. E., Griffioen, D. M. E., Daas, S. R., Kok, M., Nak, J., Kesselaar, C. P., van Berlo, L. C. J., & Groen, A. (2019). Conferentieverslag Onderwijs Research Dagen 2018. Pedagogische Studiën, 95(4), 293-301. http://pedagogischestudien.nl/search?identifier=681270
Gepubliceerd door  Higher Education, Research and Innovation 1 januari 2019

Publicatiedatum

jan 2019

Auteur(s)

M.J.H. Wellner
M.M.E. van Meegen
J. Nak
L.C.J. van Berlo
A. Groen
Jason Nak
Aron Groen

Publicaties:

Research database