Hogeschool van Amsterdam

kenniscentrum faculteit Digitale Media & Creatieve Industrie

Voor studenten

Haal alles uit je studie wat erin zit!

Ben je student bij een van de opleidingen van Digitale Media en Creatieve Industrie? Dan biedt CREATE-IT jou de mogelijkheid om jezelf verder te verdiepen in je vakgebied en een netwerk op te bouwen. Daar profiteer je van zodra je bent afgestudeerd.

Wat kun je doen?

 

Bij de Digitial Society School (DSS) werkt een community van developers, onderzoekers, designers en studenten samen om technologieën van nu te integreren in de samenleving en de opgedane kennis te delen met de rest van de wereld. Meer weten kijk dan hier of op de website van de DSS.

Bekijk de website van de Digital Society School

Minor volgen

  • In het derde of vierde jaar van je studie kun je een minor volgen. Je kunt een minor kiezen die aansluit bij je eigen interesse, bijvoorbeeld op het gebied van mode, intelligente omgevingen of crossmedia.

(Informatie over onze minoren volgt zsm)

Afstuderen

  • Ga je afstuderen? Dan heb je - afhankelijk van je opleiding - de mogelijkheid om een afstudeeronderzoek te doen bij een van de lectoraten. Op die manier is je scriptieonderwerp relevant en profiteer je van de expertise van een lectoraat.

Meld je aan bij een van de lectoraten.

Meld je hier aan voor de e-maillijst werkstudenten onderzoek

Als werkstudent meewerken aan onderzoek

Wil jij benadert worden voor het doen van werkzaamheden voor het onderzoekscentrum van de faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie? Werkzaamheden kunnen bestaan uit het afnemen van vragenlijsten op festivals, bezoekers observeren in musea, invoeren van onderzoeksdata, enzovoorts. Wanneer er studenten gezocht worden sturen we je een e-mail met een oproep voor de betreffende opdracht. Als je jouw naam en contactgegevens hieronder invult word je toegevoegd aan onze e-maillijst, het staat je vrij om per keer te beslissen of je mee wilt en kan werken. Vergoeding: 8 euro p.u.

 

Heb je een algemene vraag over het kenniscentrum? Neem dan contact op met Maarten Rottschafer, Hoofd Bedrijfsvoering Onderzoek FDMCI.