Directeur O&O Eldrid Bringmann ontvangt erelaureaat bij vertrek

16 sep 2021 17:13 | Afdeling Communicatie

Eldrid Bringmann, directeur van de beleidsafdeling Onderwijs en Onderzoek van de HvA, heeft vandaag het erelaureaat van de HvA ontvangen. Dit bewijs van waardering wordt toegekend aan mensen die een bijzondere bijdrage hebben geleverd aan de positionering en de strategische koers van de hogeschool.

Eldrid Bringmann heeft de afgelopen zeven jaar als directeur O&O zowel intern als extern gezorgd voor een uitstekende positionering van het onderwijs en onderzoek. In landelijke organen als netwerken van de directeuren O&O van de grootste hogescholen, in het overleg van de zes Randstedelijke hogescholen, de VH, het U!reka-netwerk stond zij voor de belangen van de sector en de HvA in het bijzonder.

Intern zorgde zij ervoor dat er een hechtere samenwerking kwam tussen de facultaire en de centrale afdelingen. Een belangrijk recent wapenfeit is haar grote bijdrage aan de totstandkoming van het nieuwe instellingsplan van de HvA.

Bringmann krijgt het ereteken bij haar vertrek bij de HvA. Zij wordt per 1 oktober 2021 directeur faculteit Gezondheidszorg bij de Hogeschool Leiden.