lectorale rede dr. Mirka Janssen

Lector Bewegen In en Om School

Lectorale rede

Hoe kan het dat iedereen weet dat bewegen en spelen essentieel is voor de ontwikkeling van kinderen en jongeren, maar dat het niet vanzelfsprekend onderdeel is van hun dag? Met mijn lectoraat Bewegen in en om School draag ik, Mirka Janssen, bij aan de missie ‘alle kinderen leren goed bewegen,bewegen met plezier en bewegen regelmatig’.

Mirka Janssen, Lector Bewegen in en om school aan de Hogeschool van Amsterdam, zal op donderdag 30 juni om 16.00 uur (CET) haar lectorale rede uitspreken. Hierin zal zij uiteenzetten hoe het lectoraat de komende jaren bij wil dragen aan onderzoek, onderwijs en praktijk.

U wordt door het College van Bestuur van harte uitgenodigd deze lectorale rede online (via een livecast) bij te wonen.

Dr. G.R. (Geleyn) Meijer, Rector Hogeschool van Amsterdam.

LIVECAST LECTORALE REDE 30 JUNI 16:OO CET

Wilt u de livecast volgen, laat het ons weten door een mail te sturen aan lo-inbeweging@hva.nl o.v.v. Livecast lectorale rede Mirka Janssen.

Gepubliceerd door  Afdeling Communicatie 4 juli 2022

Startdatum 30 jun 2022