Lectorale rede prof. dr. Tamara Witschge

Lector Creative Media for Social Change

Lectorale rede

Informatie kan polariseren en misleiden, maar ook verbinden en sociale verandering teweegbrengen. Nepnieuws, filterbubbels en polariserende nieuwskoppen zijn het gesprek van de dag. Hebben we als samenleving een informatieprobleem?

Foto: Hanneke Laaning, Studiovensterbank (2019)

Samen met studenten, docenten en creatieve professionals ontwikkelt, onderzoekt en test het lectoraat Creative Media for Social Change innovatieve en informatieve media waarmee sociale verandering kan worden vormgegeven met en voor iedereen.

Tamara Witschge, Lector Creative Media for Social Change aan de Hogeschool van Amsterdam, zal op dinsdag 11 mei 2021 om 13:00 uur (CET) haar lectorale rede uitspreken. U wordt door het College van Bestuur van harte uitgenodigd deze lectorale rede digitaal bij te wonen. Vanwege de maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan zal de lectorale rede een besloten karakter hebben en als livecast worden uitgezonden.

Dr. G.R. (Geleyn) Meijer
Rector Hogeschool van Amsterdam

Op de hoogte blijven

Wilt u op de hoogte blijven vul dan via onderstaande link uw gegevens in:

Gepubliceerd door  Afdeling Communicatie 12 mei 2021

Startdatum 11 mei 2021