NWA-eindcongres Gelijke kansen voor een diverse jeugd

online op dinsdag 16 maart 2021 (13.00-15.00 uur)

Congres

Op dinsdag 16 maart a.s. zullen de resultaten gepresenteerd worden van de onderzoeksprogramma's van 'Gelijke kansen voor een diverse jeugd'. Dit is de driejarige startimpuls van de route Jeugd van de Nationale Wetenschapsagenda voor relevant en actueel onderzoek voor iedereen die werkt met en voor de jeugd.

Op 16 maart zullen de inzichten en resultaten gedeeld worden in een interessant online programma van 13:00 tot 15:00 uur.
Projectleiders Monique Volman en Judi Mesman komen aan het woord, Young Impact maker Shanayla Abdoel is aanwezig om haar visie en inspiratie te delen, maar ook zijn er parallelsessies waarin je in gesprek kunt met de onderzoekers van de vijf onderzoeksprogramma's:

• Gelijke kansen in jeugdgezondheid
  • Stress Less
  • Kracht van Ontmoeting
  • Aanvullend onderwijs
  • Sociale cohesie in de klas

Wil je erbij zijn?

Meld je dan nu aan: ja, ik wil erbij zijn

Deelname aan het congres is gratis. Je ontvangt na aanmelding een persoonlijke inlogcode waarmee je op 16 maart toegang krijgt tot het online eindcongres.

De projectleiders 'Gelijke kansen voor een diverse jeugd' Monique Volman en Judi Mesman hopen er samen met jou een mooie middag van te maken de 16e maart!

Gepubliceerd door  Kenniscentrum Onderwijs en Opvoeding 16 februari 2021

Startdatum 16 mrt 2021