Expositie Vluchteling Genoeg

FLOOR x Students that Matter

Evenement

De tentoonstelling Vluchteling Genoeg toont verhalen van HvA studenten met een vluchtelingenachtergrond. Het laat de verschillende gezichten, verhalen en achtergronden van zeven jongeren zien die naar Nederland zijn gekomen op zoek naar een nieuwe toekomst. Fotograaf Pablo Cantatore portretteerde de verschillende verhalen om een gesprek te starten.

📆 Maandag 6 mei tot en met vrijdag 17 mei
⏱️ Op werkdagen van 10.00 - 17.00
📍FLOOR (Wibautstraat 3B - Amsterdam)
💰 Gratis toegang

Amjad Almatni

De tentoonstelling is gemaakt door Amjad Almatni en een initiatief vanuit Students that Matter, het platform van de HvA voor studenten met een vluchtachtergrond. Met deze expositie wil hij de diversiteit van deze jongeren laten zien en aantonen dat zij niet aan specifieke normen en waarden hoeven te voldoen om als “vluchteling genoeg” te worden gezien.

Gepubliceerd door  FLOOR 25 april 2024

Startdatum 06 mei