NIEUW: hoodie en T-shirt met HvA- of AUAS-logo

27 mei 2021 16:53

De HvA introduceert de nieuwe duurzame kledinglijn.

Vraag naar HvA- en AUAS-kleding

Sinds drie jaar heeft de HvA een webshop met diverse items. Kleding ontbrak nog en hiernaar werd wel gevraagd. In verschillende enquêtes is vervolgens de behoefte gepeild én het design getest onder medewerkers en studenten. In die enquête sloeg de wijzer uit richting een rustig design en het meest favoriet waren de kleuren donkerblauw en rood.

University Store

De Patta-lijn, waaronder hoodies, ontstaan vanuit de minor Ondernemerschap, blijft bestelbaar via de University Store . De University Store, waar producten van ondernemende HvA-studenten te zien en te koop zijn, heeft zijn plek gevonden in het Wibauthuis.
Vanaf het nieuwe studiejaar komen de samples van de nieuwe HvA/AUAS-kledinglijn in de University Store te hangen. Bestellen gaat via webshop-hva.nl .

Tijdelijke actie

Als je de code HvAHoodie2021 of HvAShirt2021 gebruikt, ontvang je de kleding tijdelijk met korting en zonder extra verzendkosten bij je thuis.* De kleding kun je bestellen via webshop-hva.nl .

*Kortingscodes zijn geldig voor de eerste 100 bestellingen en let op: Op=op! Er worden wel verzendkosten gerekend bij verzending buiten Nederland.