HvA presenteert zich tijdens de Week van de Alumnus

Week van de Alumnus 12-16 april

30 mrt 2021 15:32

Op 12 april gaat de Week van de Alumnus van start. Dit is de tweede keer dat we al onze HvA-alumni uitnodigen om de relatie met deze doelgroep te bestendigen en om te zorgen dat het alumninetwerk actief blijft. En deze keer helemaal online.

​Onder het motto "De wereld verandert, verander jij mee?" worden actuele kennis en nieuwe inzichten van de HvA en haar netwerk gedeeld met alumni. Hiervoor zijn, in samenspraak met diverse opleidingen en centres of expertise interessante HvA-sprekers, studenten én alumni voor workshops en webinars uitgenodigd.

Programma

Op maandag 12 april is de opening met rector Geleyn Meijer, gevolgd door keynotespreker Reint Jan Renes. Op de andere dagen van de Week van de Alumnus zijn er webinars en workshops, die inspelen op de diverse vakgebieden waar de HvA voor opleidt vanuit het perspectief van de drie D's (duurzaamheid, digitalisering en diversiteit & Inclusie).

In de Week van de Alumnus krijgen alumni informatie over de mogelijkheden die de HvA ook na de studie te bieden heeft. Zowel op het gebied van professionele- als persoonlijke ontwikkeling en samenwerking.

HvA-alumni en ook HvA-studenten in hun afstudeerjaar zijn van harte uitgenodigd.

Bekijk het hele programma