Uitnodiging voor feestelijke viering van 25 jaar TW

We zien je graag op vrijdag 12 mei om 25 jaar Toegepaste Wiskunde (en al haar voorgangers) te vieren vanaf 16.00 uur (inloop 15.30 uur) in ons nieuwe Jakoba Mulderhuis.
Dit willen we graag doen met studenten, alumni, (oud-)collega’s, werkveldpartners en wie zich nog meer verbonden voelt met de opleiding.

De middag staat in het teken staan van herkenning, hereniging en interactie. Ook hebben we enkele inhoudelijke sprekers uitgenodigd. Het evenement loopt tot 18.30 uur en het precieze programma volgt nog.

Verder gaan we een Geschiedenis tijdlijn maken van 25 jaar Toegepaste Wiskunde. Heb je nog historische materiaal (bijv. een oude studiegids) of foto’s/filmpjes die we hiervoor kunnen gebruiken, dan ontvangen we dit heel graag (tw@hva.nl)!
Zet er duidelijk zoveel mogelijk details bij: datum/jaar, klasnummer, namen van mensen die erop voorkomen (als je die nog weet).

Fields marked with * are mandatory