Kenniscentrum Maatschappij en Recht

Portret

Verslag

In dit portret wordt de samenwerking tussen jongerenwerkorganisatie ‘JoU’ en Voortgezet Onderwijs school ‘Trajectum College’ beschreven.

Aan bod komen: de wijze van samenwerking, de beoogde doelen, en de werkzame factoren in de samenwerking. Het portret is een eindproduct van het project ‘Jongerenwerk en Onderwijs SAMEN (JOS) - Werkplaats Utrecht: Partners in preventie radicalisering en polarisatie’.

Referentie Sarti, A., Manders, W., & Metz, J. (2019). Samenwerking JOU-HET Trajectum College in het Bevorderen van een Positief Pedagogisch Klimaat: Portret. Hogeschool van Amsterdam, Lectoraat Youth Spot.
Gepubliceerd door  Kenniscentrum Maatschappij en Recht 14 december 2019

Publicatiedatum