Venture Centre

Podcastserie Ondernemerschap

Luister naar de live podcast opnames van het HvA Venture Centre!

7 nov 2023 12:08 | Ondernemerschap

Ook dit jaar lanceren we tijdens de Global Entrepreneurship Week (GEW) een serie podcasts. Dit jaar bespreken we hoe ondernemerschapsvaardigheden studenten kunnen helpen in de toekomst en hoe deze vaardigheden van pas komen op de arbeidsmarkt. Vier dagen lang sluiten 6 verschillende personen uit het ondernemende ecosysteem en onderwijs aan tijdens de podcast om dit onderwerp uitgebreid te verkennen.

Ben jij klaar voor een week vol inspirerende gesprekken en ondernemerswijsheid? Tijdens de Global Entrepreneurship Week 2023 (GEW) vieren we ondernemerschap en innovatie! In deze week nemen we elke dag een podcast op. Naast dat je kan luister naar onze podcast serie ben je welkom om de opname live bij te wonen!

Ontmoet ons panel van sprekers

Gedurende de hele week komen er vernieuwende sprekers aan het woord, die elk hun eigen unieke kijk delen op ondernemerschapsvaardigheden en de rol die het speelt voor studenten en hun toekomst. In de podcast praten we onder andere over de rol van ondernemerschapsonderwijs en wat je als student kan bereiken met ondernemerschapsvaardigheden buiten het klaslokaal en in de toekomst.

Global Entrepreneurship Week 2023

GEW 2023, met als thema "Entrepreneurs Thrive Here", vindt dit jaar plaats van 13 tot 17 november en staat in het teken van het vieren van ondernemerschap en het stimuleren van innovatie. Het is een week om met elkaar in contact te komen, samen te werken en te leren van ervaringsdeskundigen uit verschillende branches van het ondernemende ecosysteem. Onze podcastserie is ontworpen om studenten te helpen begrijpen hoe ondernemersvaardigheden positieve verandering teweeg kunnen brengen in lijn met de Sustainable Development Goals (SDG's).

So stay tuned voor een week vol inspiratie, kennis en netwerkmogelijkheden! Als je de podcast niet live kunt bijwonen, dan kun je via onderstaande link meeluisteren.

Wil je toegevoegd worden aan onze community mailinglijst en op de hoogte blijven van evenementen, handige tools en de activiteiten van het Venture Centre? Schrijf je dan in!

Kun je niet wachten op onze podcasts? Luister dan nu alvast naar onze podcasts van vorig jaar.