HvA United

Het netwerk voor gepensioneerde HvA-medewerkers

Leden van HvA United hebben jarenlang met veel plezier en toewijding bij de HvA gewerkt. Via HvA United, het netwerk van en voor gepensioneerde HvA-medewerkers, blijven zij ook na hun pensioen betrokken bij maatschappelijke ontwikkelingen binnen en buiten de HvA en houden zij contact met elkaar en met de HvA.

HvA United activiteiten

HvA United organiseert lezingen en themabijeenkomsten over actuele onderwerpen die inhoudelijk aansluiten bij de verschillende faculteiten. Het is een mooie mix van kennisontwikkeling en informele ontmoetingen. Bij de activiteiten zijn medewerkers en studenten ook van harte welkom.

HVA-BREDE EVENEMENTEN

De HvA ontvangt graag leden van HvA United bij de HvA brede evenementen, zoals de Opening van het Hogeschooljaar, Lectorale redes en de Kennisparade.

WAT KAN JIJ DOEN?

Je kunt ook zelf iets organiseren. HvA United biedt haar leden de mogelijkheid om zelf relevante themabijeenkomsten en evenementen te organiseren en regelt hiervoor de faciliteiten. Heb jij een goed idee? Neem dan contact op via hvaunited@hva.nl.

Voor wie?

Ben je gepensioneerd vanuit de HvA of ben je gepensioneerd en heb je 10-15 jaar bij de HvA en haar rechtsvoorgangers gewerkt, dan ben je van harte welkom bij HvA United. Via 'hoort zegt het voort' hebben zich inmiddels ruim 360 oud-collega's aangemeld.

Leuk als jij je ook aanmeldt!

Team HvA United

Afien Nap, David Noordhoff, Lucy Buddelmeijer, Randy Bundel, Rob Henneman en Saskia Simon

Gepubliceerd door  HvA United 27 maart 2024