Hogeschool van Amsterdam

Samenwerkingsplatform CE en KPN valt in de prijzen

20 nov 2015 13:17 | Afdeling Communicatie

De opleiding Commerciële Economie (CE) en KPN vielen vorige week in de prijzen. Ze ontvingen een Microsoft Award voor het digitale samenwerkingsplatform dat ze samen ontwikkelden.

Studenten en medewerkers gebruiken het platform om samen met het bedrijfsleven te werken aan onderzoeksprojecten. Het platform is onderdeel van het Centre for Marketing Insights (CMI) dat CE heeft opgezet met het Lectoraat Online Ondernemen.

Het platform is een op maat gemaakt raamwerk om mensen, processen en gegevens bijeen te brengen. Het is mogelijk om content te beheren, samen in documenten te werken en te communiceren via een geïntegreerde chat-functie. Ook zit er een agenda en takenlijst in.

De jury roemde de verbindende factor van het platform en was erg positief over de toekomstbestendigheid. 

Met deze jaarlijkse awards spreekt Microsoft waardering uit voor partners die Microsoft-technologie inzetten om bijzondere en innovatieve oplossingen te ontwikkelen voor het onderwijs.  ​