Hogeschool van Amsterdam

Feedback als epicentrum van succes

Bedrijven krijgen feedback van hun klanten via allerlei kanalen. Klanten kiezen namelijk het medium dat zij zelf het meest gebruiken. Het gevolg is dat de feedback verspreid bij het bedrijf binnenkomt. Hierdoor gaat er nog wel eens informatie verloren, waardoor de klant denkt dat het bedrijf niet luistert. Daarom ontwikkelden we Conflux, een online omgeving voor het managen van feedback.

Bundeling van feedback

Wij geloven dat feedback het epicentrum is van succes. Toch wordt feedback uit verschillende kanalen vaak niet gecombineerd en wordt belangrijke informatie gemist of niet goed gewaardeerd. Tegelijkertijd besluiten bedrijven soms tot zaken waar hun klanten helemaal niet op zitten te wachten. Conflux bundelt feedback uit verschillende kanalen in een gemakkelijk te beheren online dashboard, zodat bedrijven kostbare beslissingen samen met hun klanten kunnen nemen.

Waardevolle ideeën

Conflux integreert verschillende kanalen, zoals e-mail, social media en enquêtes. Op deze manier kunnen bedrijven monitoren wat de klanten vinden van hun product en waardevolle ideeën uit deze feedback halen. Vervolgens kunnen zij hun klanten op de hoogte houden van nieuwe producten of oplossingen en opnieuw om feedback vragen. Zo voelen klanten zich gehoord en betrokken waardoor zij positief over deze bedrijven zullen praten.

Ondernemers zijn enthousiast over het platform. Nu willen wij Conflux uitbouwen tot hét product voor het verwerken van feedback.

Ons punt: Door feedback beter te managen creëren bedrijven samen met hun klanten een betere ervaring.

Gepubliceerd door  Afdeling Communicatie 26 september 2016