Hogeschool van Amsterdam

Klantenservicebalies

Op drie opleidingslocaties van de Hogeschool van Amsterdam vind je Klantenservicebalies waar je onder andere terecht kunnen voor vragen, opmerkingen, storingen en klachten.


Bij de Klantenservicebalies kun je o.a. terecht voor:

  • activeren van je HvA-kaart. Dit is nodig om te betalen bij de snoep- en frisdrankautomaten met een tegoed op je kaart. Neem een geldig legitimatiebewijs mee wanneer je je kaart wilt activeren.
  • ondersteuning bij WIFI en wijzigen wachtwoorden
  • reserveren van lokalen/ruimtes/studielandschappen
  • uitleen van audiovisuele apparatuur
  • uitgifte van servicekaarten en laptops
  • ontvangst en uitgifte van gevonden voorwerpen en binnengekomen goederen
  • aannemen, registreren en doorverwijzen van gemelde storingen

De HvA heeft drie Klantenservicebalies:

  • Dr. Meurerhuis
  • Leeuwenburg
  • Nicolaes Tulphuis

Op een aantal locaties is geen Klantenservicebalie, maar een Servicepunt.

Meer informatie over Servicepunten

Het aanbod van audiovisuele apparatuur en laptops kan per locatie of faculteit verschillen. 

Gevonden voorwerpen

Voor gevonden voorwerpen kun je bij Klantenservicebalies terecht. Bij de gebouwen met een Servicepunt liggen de gevonden voorwerpen bij de receptiebalies.

Gepubliceerd door  Facility Services 9 mei 2016