Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina

3-jarige trajecten

Voor vwo'ers en havisten met een 8 of hoger

Een voltijd bachelor in drie jaar

Een 3-jarig traject is een vorm van een voltijd bacheloropleiding en leidt op tot hetzelfde einddiploma als de vierjarige opleiding. Je volgt stage en doet praktijkgericht onderzoek. In het tweede of derde jaar volg je een minor en verdiep of verbreed je je kennis.

3-jarige trajecten voor ambitieuze studenten
Voor ambitieuze studenten

Een 3-jarig traject is er voor ambitieuze studenten. Studenten die op zoek zijn naar extra uitdaging. Verder ben je in het bezit van een

• vwo-diploma, of
  • ​havo-diploma met een gemiddeld eindcijfer van 8 of hoger

Kijk voor meer informatie en de aanvullende eisen bij het traject van jouw keuze.

AMSIB - International Business Fast-Track

Ontdek het 3-jarige Engelstalige traject AMSIB - International Business Fast-Track via de link hieronder. Bezoek de open dag om de sfeer te proeven en docenten en studenten te ontmoeten.

AMSIB - International Business Fast-Track

Commerciële Economie 3-jarig traject

Ontdek het 3-jarige traject Commerciële Economie via de link hieronder. Bezoek de open dag om de sfeer te proeven en docenten en studenten te ontmoeten.

Commerciële Economie 3-jarig traject

Finance & Control 3-jarig traject

Ontdek het 3-jarige traject Finance & Control via de link hieronder. Bezoek de open dag om de sfeer te proeven en docenten en studenten te ontmoeten.

Finance & Control 3-jarig traject