Kenniscentrum Techniek

CNZ Community Meetup: Vier de Lente met de Stadspergola

Workshop

Kom de lente vieren! Op donderdagmiddag 11 april presenteren we de terug- en vooruitblik rondom het concept van de Stadspergola. Lessen worden gedeeld en nieuwe kansen gezamenlijk geïdentificeerd.

Ontvangst

• Terugblik Stadspergola: wat is er bereikt, waar staan we nu?
  • Door sprekers vanuit verschillende disciplines worden ontwikkelingen gerelateerd aan de Stadspergola uitgelicht: studenten, docent-onderzoekers, overheid en bedrijfsleven. Eline Coolen gaat wat vertellen vanuit de Gemeente Amsterdam, de GGD en de Hittestraat. Student Samra vertelt over haar afstudeeronderzoek bij de Gemeente Amstelveen, over de implementatie van Stadspergola’s, Jibbe vanuit Industrial Design over hun ontwerp en Frenk van Streetlife vanuit bedrijfsvisie over de potentie van Stadspergola’s. Zij zijn betrokken geweest bij het project van Industrial Design ‘Schaduw in de Stad’.
  • Workshop en speeddating: vraag(stukken) en aanbod verbinden. Een blik vooruit.

Lenteviering

Kortom: een inspirerende middag gericht op kennisdeling en samenwerking.

Vragen en contact

Lisanne Corpel - docent-onderzoeker lectoraat Water in en om de Stad