Hogeschool van Amsterdam

Kenniscentrum Onderwijs en Opvoeding

Slotconferentie Junior Leraar

Symposium

U kunt zich aanmelden voor de slotconferentie Junior Leraar op woensdagmiddag 11 april 2018

Logo Junior Leraar

Op woensdagmiddag 11 april 2018, tussen 13.30 en 18.00 uur,

vindt in het Kohnstammhuis van de Hogeschool van Amsterdam de slotconferentie Junior Leraar plaats waar de nieuwste inzichten worden gedeeld over de begeleiding en ontwikkeling van startende leraren.

Key-note presentatie

Marco Snoek, lector Leren en Innoveren van de Hogeschool van Amsterdam presenteert deze middag zijn nieuwe boek over de begeleiding van startende leraren. Na de plenaire start zijn er twee workshoprondes. U kunt kiezen uit een gevarieerd en interessant aanbod van workshops.

Het complete programma vindt u op de website, waar u zich ook kunt aanmelden.  
Deelname aan de conferentie is gratis. De conferentie wordt afgesloten met een informele borrel. Alle aanwezigen krijgen dan het nieuwe boek van Marco Snoek cadeau.

Voor wie

Schoolleiders, bestuurders, P&O medewerkers, begeleiders en andere professionals die betrokken zijn bij de begeleiding van startende leraren zijn van harte uitgenodigd om bij de conferentie aanwezig te zijn.

Tijdens de conferentie staan we stil bij de formele afronding van het project Junior Leraar per 31 maart 2018. Dit project maakte onderdeel uit van de Lerarenagenda 2013-2020 van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.

 

Praktische informatie               

Tijdstip

13.30 – 18.00 uur
Locatie Kohnstammhuis
Adres Wibautstraat 2-4, 1091 GM Amsterdam

                     

Vragen

Voor meer informatie over het project ‘Junior Leraar’ kijkt u op hva.nl/juniorleraar. Voor vragen kunt u contact opnemen met mevrouw M. Saghir-Pit van het secretariaat via juniorleraar-foo@hva.nl.

Wij kijken ernaar uit u op woensdagmiddag 11 april 2018 te ontmoeten en de ervaringen en expertise over de ontwikkeling en begeleiding van startende leraren uit te wisselen.

Gepubliceerd door  Kenniscentrum Onderwijs en Opvoeding 27 maart 2018