Hogeschool van Amsterdam

FLOOR

Voorwaarden centrale hal Kohnstammhuis

Informatie over het gebruik van de tribunes in de centrale hal van het Kohnstammhuis als het geen evenement met of van debatcentrum FLOOR betreft.

Bij Facilitaire Evenementencoördinatie evenementen-fs@hva.nl kun je informeren naar de mogelijkheden op facilitair gebied en informeren of de door jouw gewenste faciliteiten of diensten mogelijk zijn. Een aanvraagformulier vind je op mijnhva.nl > A-Z > Evenementencoördinatie (  of via deze link).

De centrale hal van het Kohnstammhuis is een open en vrij toegankelijke ruimte die bestaat uit vijf delen die apart of gezamenlijk te reserveren zijn. De centrale hal heeft drie ingangen. Wees ervan bewust dat het openbare ruimte betreft. Zie hieronder de capaciteit en benaming van de verschillende ruimtes: 

  • 00A17 – Tribune zuid (naast MiCaffe – 100 personen
  • 00A18 – Tribune noord (naast receptie) – 100 personen
  • 00A20 – Midden zuid voor MiCaffe – 75 personen
  • 00A21 – Midden noord voor receptie – 75 personen
  • 00A23 – Straatzijde – 150 personen

Een aantal belangrijke dingen om rekening mee te houden: 

  • De indeling van de ruimtes verschillen. De tafels die er staan zijn 70 cm x 70 cm. Binnen elke ruimte mag het bij deze ruimte horende meubilair worden verplaatst. 
  • De ruimte is constant in ontwikkeling en er worden telkens updates doorgevoerd. Houd er dus rekening mee dat bepaald meubilair kan zijn verwijderd of zijn bijgeplaatst. 
  • Het verplaatsen van de tribunes is niet mogelijk. Wel kunnen deze worden ingeklapt door gebouwbeheer. Een aanvraag hiervoor dient tijdig te worden ingediend via het webformulier van Facilitaire Evenementencoördinatie.
  • Alleen tribune noord heeft een beamer + scherm. Een eigen laptop kan met een HDMI- of VGA-kabeltje aangesloten worden. Deze kabels zijn niet aanwezig en dienen zelf te worden meengenomen of te worden aangevraagd via het webformulier van Facilitaire Evenementencoördinatie.
  • Er is standaard geen versterkt geluid in de zaal aanwezig voor sprekers. Wel kunnen deze AV middelen worden aangevraagd via het webformulier van Facilitaire Evenementencoördinatie. 
  • Je kunt gratis gebruik maken van de zaal, maar het aanvragen van schoonmaak achteraf is een voorwaarde, dit kan je aanvragen via Evenementencoördinatie. Daar willen we graag een bevestiging van ontvangen. 
  • Op de plattegrond hieronder zie je de basisopstellingen van de ruimtes. Na afloop graag de ruimte volgens deze opstelling achterlaten.

Voor eventuele andere reserveringen van openbare ruimtes op de Amstelcampus voor bv. borrels kan je mailen naar  evenementen-fs@hva.nl.

Gepubliceerd door  FLOOR 20 september 2016