Hogeschool van Amsterdam

Meer informatie

Wil je meer informatie over de inhoud van de cursus? Raadpleeg de studiehandleiding (pdf) van de laatst gegeven cursus Digital Marketing.

Let op:

De studiehandleiding kan gewijzigd worden. Na inschrijving ontvang je de meest actuele studiehandleiding van de docent.

Contact

Heb je inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met cursusverantwoordelijke Nerko Hadziarapovic, via n.hadiarapovic@hva.nl

Voor praktische informatie kun je contact opnemen via e-mail: deeltijd.economie@hva.nl/ telefoon: 020 523 6088.

Gepubliceerd door  Faculteit Business en Economie 7 mei 2019

Kennis van online consumentengedrag en online marketing is van vitaal belang voor marketeers. De moderne marketeer moet niet alleen weten hoe online marketingcommunicatie werkt. Maar ook hoe hij internet kan inzetten voor bijvoorbeeld productrealisatie, marktonderzoek of distributie.

Marjolein Visser en Berend Sikkenga - Auteurs van het boek: Basisboek Online Marketing, van Strategie tot Conversie