Hogeschool van Amsterdam

kenniscentrum faculteit Digitale Media & Creatieve Industrie

Presentatie van lectoraat Crossmedia op DDW

31 okt 2016 14:18 | Kenniscentrum Digitale Media en Creatieve Industrie (CREATE-IT)

Woensdag 26 oktober heeft het Store Innovation Lab -bestaande uit het lectoraat Crossmedia van FDMCI en het lectoraat Online Ondernemen van FBE- een presentatie gegeven op de Dutch Design Week voor Drivefest.

De dag werd georganiseerd door ClickNL. Verschillende Nederlandse hogescholen presenteerde deze dag het onderzoek dat zij doen binnen de retail. Tibert Verhagen en Anne Moes, beide deel van het Store Innovation Lab, hebben drie van hun onderzoeken voorgelegd. Het ging om de onderzoeken naar beacons, virtual reality en virtueel passen in de retail. De presentatie werd positief ontvangen door het publiek, dat met name uit andere onderzoekers en retailers bestond.

Het doel van de dag was kennis delen omtrent dit onderwerp en netwerken. Beide doelen zijn behaald. Er kan teruggekeken worden op een succesvolle dag.

 

Dutch Design Week voor Drivefestival