Hogeschool van Amsterdam

kenniscentrum faculteit Digitale Media & Creatieve Industrie

HvA Research awards

23 okt 2017 14:25 | Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie

Onderzoekster Anne Moes, verbonden aan het lectoraat Crossmedia van de faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie van de HvA, is met haar studie 'De online aantrekkingskracht van de fysieke winkel' doorgedrongen tot de finale van de HvA Research Awards.

Op 7 december wordt duidelijk of zij de andere vier finalisten achter zich weet te laten. Een jury, bestaande uit verschillende lectoren van de Onderzoeksraad, beslist dan welke studie het beste onderzoek is van 2017. 

EXTRA WAARDERING VOOR ONDERZOEK

"Het was een enorme verrassing", doelt Anne op haar finaleplaats. "We dachten: we sturen onze studie gewoon in en dan zien we wel. Het is echt een extra waardering van het onderzoek en dat is natuurlijk heel fijn."

WINKELBELEVING

Anne houdt zich binnen het lectoraat Crossmedia voornamelijk bezig met onderzoek naar innovaties binnen de retailwereld en het effect hiervan op de winkelbeleving van de consument. Ook geeft ze de minor Fashion in Retail & Marketing op het AMFI.