Hogeschool van Amsterdam

Centre for Applied Research on Business and Economics

Digitale schermen in de etalage

hoe geef je content het beste weer?

Web

Steeds meer winkels plaatsen digitale schermen in de etalage om de aandacht van passanten te trekken. Veelal tonen de schermen producten, aanbiedingen of proberen ze een stukje dienstverlening of storytelling uit te stralen. Welke reden er ook ten grondslag ligt voor het gebruik van digitale schermen in de etalage, het is belangrijk om te beseffen dat het niet alleen gaat om wat voor content er wordt weergegeven, maar ook hoe de content wordt weergegeven. Het Store Innovation Lab van de Hogeschool van Amsterdam deed onderzoek naar hoe content op digitale schermen het beste kan worden weergegeven om meer bezoekers de winkel in te krijgen

Referentie Moes, A. (Author), & Verhagen, T. (Author). (2018). Digitale schermen in de etalage: hoe geef je content het beste weer?. Web publication/site, MarketingOnline. Retrieved from https://www.marketingonline.nl/blog/digitale-schermen-de-etalage-hoe-geef-je-content-het-beste-weer
Gepubliceerd door  CAREM 21 januari 2018