Centre for Economic Transformation | CET

De beroepspraktijk voor Accountancy & Financial Services Management, een onderzoek naar de Associate Degree functie

Rapport

Vanwege twee nieuwe Associate Degree opleidingen binnen de Hogeschool van Amsterdam, Ad Accountancy (AC) en Ad Financial Services Management (FSM), was het interessant om te weten in welk werkveld afgestudeerden met een Ad diploma terecht zouden kunnen komen.

Het lectoraat gedifferentieerd Human Resources Management (gHRM) deed daarom op verzoek van de opleidingen Accountancy en FSM deeltijd duaal een oriënterend onderzoek naar de toekomstige arbeidsplaatsen van Ad alumni in de regio Amsterdam.

Referentie Petrusa, T., N. Bay & M.G.M.Meerman (2012) De beroepspraktijk voor Accountancy & Financial Services Management, een onderzoek naar de Ad functie.Amsterdam: CAREM/DEM/lectoraat gHRM.
Gepubliceerd door  CAREM 26 juni 2012

Publicatiedatum