HvA Bibliotheek

Save the date: Library Academy voor docenten in januari 2024

23 okt 2023 11:00 | HvA Bibliotheek

Doe mee aan de Library Academy van de Bibliotheken van de Universiteit van Amsterdam, de Hogeschool van Amsterdam en de Vrije Universiteit Amsterdam om je onderwijstools uit te breiden en je digitale skills aan te scherpen.

Innoveer je onderwijs met workshops over o.a. AI, desinformatie, open onderwijs en creatieve content in het onderwijs en ontmoet je collega’s uit het hoger onderwijs in Amsterdam. Van maandag 29 t/m woensdag 31 januari 2024 vindt de Library Academy plaats aan de Bibliotheken van de UvA, de HvA en de VU.

Medio november 2023 wordt het programma bekend gemaakt en vanaf dan is het ook mogelijk je voor de workshops in te schrijven.

Als docent of docent-onderzoeker kun je het hele jaar door bij de Bibliotheek terecht voor advies en workshops. Om je informatievaardigheden te verbeteren – denk aan de mogelijkheden van ChatGPT in het onderwijs. Maar ook om een optimale mix van leermiddelen samen te stellen, of podcasts en 3D-printen in te zetten in je onderwijs.

Tijdens de Library Academy staan de meest inspirerende workshops in de spotlights. Daarnaast biedt de Library Academy gelegenheid voor ontmoeting en uitwisseling over actuele ontwikkelingen in het hoger onderwijs. Ben jij erbij?

Ontvang een mail als de inschrijving start

Meld je aan voor de mailinglist om een notificatie te krijgen als de inschrijvingen open gaan. En hier is een leuke bonus: wie zich vroeg inschrijft (tot 15 december), maakt kans op een tablet!